Kotiuduin taas sairaalasta ja on ihanaa päästä omiin oloihin. Ontarpeellista käydä hoidoissa ja tutkimuksissa, mutta vrsinainen parantuminen tapahtuu kyllä kotona. omassa pesässä. Minulle tämä ainakin on totta, en tiedä millaisia kokemuksia muilla on.

  Olin välillä niin heikossa jamassa että liikuin vain pyörätuolilla, nyt olen pikkuhiljaa päässyt liikkumaan jo omin avuin, vaikkakin lyhyitä matkoja, mutta kilometrin matkahan alkaa yhdellä askeleella. Muutenkin tunnen itseni todella hyvinvoivaksi, mielialakin melkein keittää mettä. Suurin syy siihen saattaa olla omin neuvoin nauttimallani orgaanisella rikillä jota eräs ystäväni neuvoi minua kokeilemaan. Kokeillut olen vasta muutaman päivän mutta tulokset tuntuvat todella lupaavilta. Olen lukenut myös kaikkea aiheesta kirjoitettua ja se vaikuttaa aivan ihmeaineelta vaikka on yhtä terveellistä kuin vesi ja neljänneksi eniten ihminen koostuu rikistä, sitä pitäisi olla 2,5 dl ihmisen kehossa. Lukemani mukaan monet sairaudet johtuvat juuri rikin puutteesta elimistössämme, olen tulossa samoihin tuloksiin, tosin olen aina uskonut siihen että puutokset ravinnossamme aiheuttavar kaikki sairaudet, on vain selvitettävä mitä meiltä puuttuu. Ravinnostani voi puuttua paljon muutakin ja aionkin selvittää mitä muuta, hankkiutumalla hivenainekartoitukseen, se maksaa, mutta on varmasti hintansa arvoinen tutkimus.

  Ohjelmat tv:ssä pukkaavat päälle, joten lopetan tähän ja jatkan huomena. Hallelujaa ja haleja kaikille.